Pomoc

:Home » Pomoc

I. Warsztaty

  1. W jaki sposób mogę uzyskać informację o tematyce i terminie warsztatów twórczych dla dorosłych?
    Informacje na temat warsztatów dla dorosłych pojawiać się będą w formie wydarzenia na Facebooku link: http://www.facebook.com/Kwitnąca-Szafa-Kwitnące-Przedmieście-105481737732584 Informacje można uzyskać kontaktując się za pomocą formularza kontaktowego w zakładce „Kontakt” na naszej stronie www.kwitnaceprzedmiescie.pl oraz telefonicznie +48 796 690 358 i mailowo: kontakt@kwitnaceprzedmiescie.pl
    Jednak najskuteczniejszą formą jest zapisanie się do naszego Newslettera, dzięki czemu nie ominą was żadne najświeższe informacje na temat warsztatów ale także o promocjach, nowościach i ofertach specjalnych.
  2. Czy każdy, nawet osoba bez doświadczenia, może wziąć udział w warsztatach?
    Absolutnie każdy może wziąć udział w warsztatach, gdyż każda tematyka zgłębiana jest od podstaw.
  3. Dlaczego młodsze dzieci muszą być z opiekunem?
    Większość dzieci w wieku 3-6 lat potrzebuje wsparcia osoby dorosłej przy wykonywaniu wielu czynności manualnych. Mimo, że zajęcia odbywać się będą w małych grupach, nie jesteśmy w stanie poświęcić każdemu dziecku z osobna tyle uwagi ile potrzebuje ono do wykonania zadań kreatywnych, dlatego zachęcamy opiekunów do wzięcia udziału w warsztatach razem z dziećmi. Wspólny udział da dziecku poczucie bezpieczeństwa i wzmocni waszą relację.
  4. Czy jeśli dziecko wykazuje zdolności manualne i nie potrzebuje wsparcia przy wykonywaniu prac, czy jest możliwe przeniesienie do starszej wiekowo grupy a tym samym do udziału w warsztatach bez opiekuna?
    Zdajemy sobie sprawę, że rozwój dzieci to sprawa indywidualna i zdolności manualne mogą być rozwinięte na bardzo różnym poziomie. Oczywiście jest możliwość przeniesienia dziecka do starszej grupy.
  5. Jak mogę dowiedzieć się o terminach warsztatów twórczych dla dzieci i zapisać dziecko na
    warsztaty?
    Informacje o warsztatach familijnych i warsztatach dla dzieci i młodzieży znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.kwitnaceprzedmiescie.pl w zakładce WARSZTATY, natomiast zapisanie dziecka odbywa się poprzez kontakt telefoniczny +48 796 690 358. Dzięki temu będziemy mogły przypisać dziecko do konkretnej grupy wiekowej i sprawdzić czy posiadamy wolne miejsca.

II. Dostawy i płatności

  1. Czy dostarczacie kwiaty ?
    Kwitnące Przedmieście realizuje dostawę kwiatów oraz zakupionych w sklepie internetowym produktów na terenie Świdnicy oraz w obrębie 20 km od Świdnicy.Dostawa odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00. Dostawa w pozostałych godzinach oraz w niedzielę i dni wolne od pracy jest możliwa, ale wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Kwitnące Przedmieście. Ta usługa jest dodatkowo płatna. W celu zamówienia dostawy przypadającej na inne godziny niż standardowe, na niedzielę lub dni wolne od pracy skontaktuj się z nami telefonicznie +48 796 690 358.
  2. Jaki jest koszt dostawy?
    Koszt dostawy kwiatów lub artykułów z naszego sklepu internetowego jest uzależniony od lokalizacji odbiorcy.
    a). W obrębie Świdnicy koszt dostawy to 10,00 złotych
    b). do pozostałych miejscowości powiatu Świdnickiego koszt dostawy to 19,00 złotych.
    e). Koszt dostawy w niestandardowych godzinach i w  niedzielę  – 30,00 złotych płatne dodatkowo do standardowych kosztów wysyłki np.: dostawa w Niedzielę  w obrębie Świdnicy to koszt samych kwiatów + 10zł +30zł. Do koszyka zakupów należy dołączyć produkt o nazwie Dostawa niestandardowa.
  3. Czy dostarczacie kwiaty do miejsc pracy?
    Oczywiście, w tym celu prosimy o podanie w treści zamówienia poza adresem i nazwą miejsca pracy, wszelkich wskazówek pomocnych w znalezieniu osoby do której kwiaty są kierowane.
  4. Czy dostarczacie wieńce i wiązanki na miejsce pochówku (cmentarz, kaplica cmentarna, dom pogrzebowy)?
    Tak, w tym celu ważne jest podanie w treści zamówienia dokładnej daty, godziny i miejsca pogrzebu( nazwa cmentarza, domu pogrzebowego, kaplicy cmentarnej) oraz imienia i nazwiska zmarłej osoby.
  5. Czy można zastrzec anonimowość zamawiającego?
    Nie trzeba. Kwitnące Przedmieście realizuje zamówienia anonimowo. Jeśli zamawiający nie podpisze się na bileciku dołączanym do kwiatów, nasz Kurier nie udzieli informacji przez kogo kwiaty zostały wysłane.
  6. Czy gwarantujecie świeżość kwiatów?
    Kwitnące Przedmieście gwarantuje świeżość dostarczanych kwiatów przez 3 dni od momentu dostarczenia. Nie zwalnia to odbiorcy kwiatów z obowiązku należytego dbania o
    kwiaty tj. przycinania końcówek, zmieniania wody lub dolewania wody do wszelkich kompozycji kwiatowych np. Flowerboxów, koszy kwiatowych, kompozycji z roślin doniczkowych etc. Zalecamy również trzymanie doręczonych kwiatów z dala od źródeł ciepła i miejsc nasłonecznionych.
  7. Do której godziny należy złożyć i opłacić zamówienie, żeby odbiorca otrzymał je tego samego dnia?
    Zamówienie należy złożyć i opłacić maksymalnie do godziny 14:00, ponieważ dostawy realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Można użyć opcji przelewu natychmiastowego przy płatności przelewem z konta bankowego, lub przez szybką płatność online Przelewy24.
  8. Jak dokonać płatności?
    W trosce o wygodę i bezpieczeństwo współpracujemy tylko ze sprawdzonym partnerem zajmującym się płatnościami online – Przelewy24. Na naszej stronie możecie opłacić zamówienie przez: 

    1. tradycyjny przelew
    2. blik
    3. karta debetowa/kredytowa
    4. szybki przelew online
  9. Czy można złożyć zamówienie na stronie www.kwitnaceprzedmiescie.pl, a odebrać kwiaty i zapłacić osobiście?
    Możecie zamówić kwiaty na naszej stronie i odebrać je osobiście w kwiaciarni stacjonarnej, jednak płatność musi być dokonana przy składaniu zamówienia na stronie. W celu zamówienia kwiatów , odbioru i płatności w kwiaciarni stacjonarnej prosimy o kontakt telefoniczny +48 796690358.
  10. Co się stanie, jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem?
    Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, a w zamówieniu nie będzie innych wytycznych (np.zostawienie kwiatów u sąsiada etc.), kurier skontaktuje się z odbiorcą pod numerem telefonu wskazanym w formularzu zamówienia. Jeśli taki kontakt okaże się nieskuteczny, kurier zostawi w drzwiach informację z prośbą o kontakt w celu odebrania przesyłki. Jeśli odbiorca nie skontaktuje się z nami w ciągu 24h powiadomimy zamawiającego o zaistniałej sytuacji i konieczności odebrania przesyłki. W takiej sytuacji nie ma możliwości złożenia reklamacji i zwrotu poniesionych kosztów zamówienia.